Materiały prasowe Rema Days 2020

Gadżety reklamowe które można wykorzystać na targach

Jak co roku przygotowując się do targów, zastanawiamy jaki gadżet tym razem wybrać do promocji firmy.

Drukujemy ulotki, katalogi , ale ciągle brakuje jeszcze tego ,,czegoś”.

Naszych klientów można podzielić na 2 grupy: tych którzy korzystają co roku ze sprawdzonych produktów, i tych którzy za każdym razem próbują znaleźć na rynku coś nowego. Produktu który zwróci uwagę na firmę i będzie się dobrze kojarzył obdarowanej osobie.

Od wielu lat w czołówce najpopularniejszych gadżetów targowych znajdują się:

– długopisy firmowe z logo

– pendrive reklamowe

– różnego rodzaju kalendarze i notesy

– smycze reklamowe

– zestawy słodyczy z nadrukiem firmowym

– kubki reklamowe

Tak naprawdę mógłbym wymieniać te gadżety w nieskończoność, a i tak zawsze znajdzie się ktoś kto stwierdzi że i tak są inne popularniejsze produkty.

Co z ulotkami i katalogami drukowanymi ?

Nadal bardzo wiele firm wykorzystuje na targach i eventach ulotki i katalogi w formie drukowanej. Nie mniej jednak od momentu pojawienia się pamięci usb, bardzo dużo wystawców przeniosło prezentację swojej oferty na nośniki elektroniczne.

I mogę stwierdzić jedno. Teraz w czasie Covid pendrive reklamowe w jeszcze większym stopniu ,,wypchną” z rynku standardowe materiały drukowane.

Z mojego punktu widzenia nośnik elektroniczny jest bardziej poręczny, można go zastosować w prezentacjach online. Poza tym co ważne dla zwolenników eko, nie niszczymy ton papieru, a same dostarczenie klientowi w dobie Covid, jest dużo łatwiejsze.

,,Skarpetki” na telefony komórkowe

Produkt dostępne od wielu lat, ale nadal niezbyt często wykorzystywany przez reklamodawców.

Kilka lat temu widziałem na targach takie skarpetki z indywidualnymi, dużymi naszywkami firmowymi. Bardzo mi się to spodobało i jako gadżet do rozdawania na targach mógłby się sprawdzić.

Teraz chyba wszyscy korzystają już z telefonów komórkowych, więc jest szansa że miałby wielu użytkowników.

A co z torbami reklamowymi?

Akurat tego produktu nie trzeba chyba nikomu przedstawiać. Chyba każda firma wystawiająca się na targach zamawiała torby reklamowe, w których umieszczano różne broszury reklamowe.

I zawsze się to sprawdzało. Pytanie co nastąpi teraz po roku 2020.

Jeżeli firmy znacznie ograniczą rozdawanie katalogów i lotek drukowanych, zmniejszy się znacznie zapotrzebowanie na torby reklamowe.

Bo przecież nie wrzucimy do wielkiej torby małego pendrive z prezentacją oferty.

Może być też tak że handlowcy na targach będą notować adresy mailowe i do klientów wysyłać ofertę w wersji elektronicznej. Tego nie przewidzimy, zależy od tego jak się wszystko zmieni po Covidzie.

Zdjęcie: materiały prasowe Rema Days 2020
Przewiń do góry